Prace koncepcyjne trwają...


Ostatnio mój Myszak na poważnie bawił się farbami wodnymi. Najpierw chciałam kupić tańsze, bo podejrzewałam, że i tak zaraz wszystko będzie w opłakanym stanie. Ponieważ były farbki tylko jednej marki to ostatecznie kupiliśmy niby lepszy zestawik.

Nie żałuję. Prace plastyczne mają naprawdę intensywne barwy, mimo że to tylko farby wodne. Zeskanowałam i zrobiłam coś takiego :)

Przygotowuję sporą rzecz, którą wypuszczę już za niecałe dwa tygodnie. I będzie też niespodzianka: moja pierwsza e-książka! Tak! Udało się to w końcu zrobić :) Zaczynam delikatnie, bo to nie będzie żadna epopeja, tylko coś drobnego, ale mam nadzieję, że się spodoba... 


Podziel się:

KOMENTARZE

1 komentarzy:

  1. Anonimowy8/20/2016

    To jest piekne, i ten cytat...ach chetnie bym to oprawila i powiesila na scianie:-)
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz :) Lila