Strona biznesowa


Od jakiegoś czasu coś przygotowywałam. Teraz to pokazuję. Ruszyłam ze swoja stroną, która jest moją wirtualną wizytówką. Postanowiłam zacząć żyć z tego, co robię świetnie, z tego, co kocham i co sprawia mi ogromną przyjemność, a wszystko to w jednym ;)

Więcej możecie się dowiedzieć na samej stronie, na którą serdecznie 



Odwiedzając ją możecie też pobrac sobie prezent - mojego pierwszego eBooka pt. "Jak nie zostać krową". 

Wszystkich zainteresowanych współpracą, zachęcam do skontaktowania się ze mną. 

W przygotowaniu całego projektu pomógł mi mój Mąż i kilka innych życzliwych ludzi, którzy wspierali mnie radami i konstruktywną krytyką. Dziękuję: Piotr Zawadzki (polecam), Zdzisław Z., Basia K i inni, o których więcej napiszę w przyszłości, ponieważ jeszcze będę korzystać z ich doświadczenia.

Podziel się:

KOMENTARZE

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz :) Lila